"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

Bestnya dah ada McD kat kg aku!!!

Posted on - 2 comments -

I'm Loving It!
Awal puasa aritu aku lik kg aku..Teluk Intan..
mcm x pecaya je kat kg aku dah ada McDonalds..24jam lagi
so senang la dah ada port so xde la aku
bosan lagi kalo lik kg..
G satu menda best...Giant pun dah bukak...
tp xde la menarik sgt sbb aku g suka Tesco...hehehe
G satu kedai hotspot feveret aku Oldtown White Coffee
pun dah bukak gak..sederet dgn Giant dpn
McDonalds..puh mmg best giler la kg aku dah maju..
Mlm tu mmg pack rmai org kuar shopping n makan2...aku lepak pas buka posa...
pas lepak2 trus g celebr8 merdeka kat Ipoh...tp hampeh je..
G satu menda baru - cineplex bru..hehehe dah mcm kat Cineleisure Damansara kan?
tp yg ni nama dia BIGcinema..asal dlu bangunan wayang lama tp dah
tukar baru..xpyah la nak g Ipoh g tgok wayang latest...
Sori pic gelap sikit sbb kna usya dgn pakguard masa try snap pic bgunan ni...
Apa2 pun kna jaga diri..maklumlah bila tempat2 mcmni dah ada kat kg mulala nnt
mcm2 mnda sosial yg x best jadik...errr no komen la eak...