"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

120409 - Aku, Demam, Hujan & PS2

Posted on - 3 comments -

120409 - Aku, Demam, Hujan & PS2
Apa2 pun tahniah utk Encik Nabil (raja lawak Astro kita tu)..bkn raja Lawak g dah tu..aku rasa dia Raja Nissan..sbb nya aritu menang Raja Lawak dpt Nissan Latio..mlm tadi menang ABPH 2008 dpt lak Nissan Sylphy...peghhh..giler ar...aku pun cuma pnah bawak Nissan Sentra je...kui3x..tp sapa la aku nak dibandingkan dgn Nabil..kan..apala...
KL ujan satu hari...pe citer? hujan rahmat? mungkin?
so satu hari la duk umah je..cuma kuar lunch..tu pun lauk nak bis dah...mcm biasa kat
kat kedai Pakcik Mubari tu...
aktiviti satu hari cuma Hibernate je la...ujan...men Ps2 dgn cyg...smpai ABPH start...ABPH bis..smbung lik PS2...tdo kul 230pg..tp aku dah ting tong..layan demam......zzzzzzz

There has been 3 Responses to '120409 - Aku, Demam, Hujan & PS2' so far

  1. aypool says:

    Ermmm.... kira puas gak la malam tu.. sebab bukan org yg sama menang kan.... memula tak baper caya nabil menang just instict sket jer.... tp at last dia yg menang ok la... satu kejutan gak.... hehehe...

    ala ciannyer demam lg yer... meleleh kat idung jer tak per... hehehe

  2. Allan Rahman

    Bengang sebab tak dapat tengok kak nita perform... dont u know that she is my idols...
    sape menang ke kalah ke i tak kisah yang penting i dapat tengok kak nita!!!!! dan satu lagi yang penting gf i menang pelakon filem wanita popular, Maya Karin! hehehe...

  3. putera says:

    perghh org kuat Anita Sarawak ke ni?? hmm suka Nabila Huda je...dgn Vokalis grup "Jumpa Pakcik Husain" hehehe - comel misai dia...

Leave a Reply

Komen la apa lagi...