"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

150409 - CUT COST!!!

Posted on - 5 comments -


150409 - CUT COST!!! - arini smua org kat tmpat keja aku mengeluh panjang sejauh 300km rasanya..gara2 dpt surat potong elaun........huwaaaaaaaaaa...apa nak jadi???? xtau nak salahkan sapa2....

There has been 5 Responses to '150409 - CUT COST!!!' so far

  1. Allan Rahman

    Ekonomi tengah gawat,sabar k! Insya'allah kalau ada rezeki kat lain,u dapat lak keje kat tempat lain...bersyukur je k! Jangan mengeluh tak baik, tuhan marah! Bersyukur jer...k?

  2. nadhirah nasser says:

    tu la pasal!! bengang aku!!! gaji diorang besar tak mau pulak potong, gaji aku yg ciput ni jugak die nak amek...

  3. epaintputera says:

    mari2...interview tempat len....jum keja kat IKEA...

  4. @hakeem

    oooo pasal lagu tu...semlm kan ada krisis perlembagaan hehehe....biasa ler.....dah ok skang

  5. epaintputera says:

    oo bru je nak mengharapkan sesuatu tp dah indah kembali eak..he he he..elok le mcm tu..huhu

Leave a Reply

Komen la apa lagi...