"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

170409 - EXORA yang membosankan

Posted on - 0 comments -

170409 - EXORA yang membosankan
hari jumaat - pas lik dari sembahyang jumaat dgn opismet aku..kitorg g kat Proton blkg Times Square..saja2 nak tgok EXORA...hmm ok je la...
Luar ok dah..xde la nak komen apa2..ok la tu design tu..xkan nak bandingkan dgn Caldina plak kan?? he he he...

Huyooo - lampu blkg LED?? mcm x pecaya je..ok laaaaaa

Stering yg bosan sgt2...konpem la itam panel suis volume tu pas sebulan pakai...pakai la material lain..menda tu konpem jadi tempat simpan habuk punya....

Radio x nak kalah tu....Clarion lagi..ala tu kes nak sama mcm Stream la tu...poyo je..
(asal aku kutuk giler2 nih??) sbb aku emo..ha ha ha

Dashboard lagi la bosan....bila luar dah exciting..aku ingatkan bila masuk dalam exciting gak..tp hampeh....cantik lagi dashboard Grand Livina / Stream / Caldina..Citra pun lagi cantik...


So kesimpulan.. luar cantik..dalam x cantik...tu personal opinion aku...harap2 designer Proton tu leh la design kokpit yang lagi EXCITING eak....kalau dlm Neo boleh cantik..xkan Exora mcm ni je??

There has been 0 Responses to '170409 - EXORA yang membosankan' so far

Leave a Reply

Komen la apa lagi...