"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

130509 - Date dgn XMEN

Posted on - 2 comments -

130509 - Date dgn XMEN - dah seminggu aku x update Blog aku ni..malas sbb xde apa yg menarik mggu ni..ada pun smua yg bab2 personal je xkan le nak letak kat blog plak nnt kena banned...huhu
So kebetulan my BFF dr JB trun KL meeting so mlm tu kitorg g tgok X-men dkt Cineleisure Damansara...ikut kan hati aku xnak pegi sini sbb ada kenangan lama tp xpe la...sbb kenangan tu bkn nya dpt wat cinta lama aku kembali pun...tul x?
Pas parking kat basement cineleisure trus g bli tiket dlu show 925mlm - couple seat..tp sbb aritu hari Rabu so dpt la RM16 utk 2 org..my BFF belanja...he he he..thanks...
so sementara nak tggu showtime lepak dlu kat luar cineleisure..kebetulan mlm tu ada roadtour PUMA Mobile...so layan....yg atas ni keta Honda Jazz dah make up ikut theme Puma Mobile...
Yg ni pun lagi satu Honda Jazz Pearl White tp dah jadi Puma Leather...giler ar depa ni...dah xrupa Honda Jazz..aku ingat td Myvi..he he he...maklumlah aku ni fobia skt dgn Myvi Putih selepas cinta lama hancur..kah3x...xpe la...past is past...
Ni lagi satu Honda Jazz PUMA.com guna butterfly door...lawa ni kalo tgok btul2 tp sbb camera HP aku ni biasa2 je..so korg tgok je la..
Eh ni lagi satu..kereta sama...saja amik byk kali snap..sbb lawa..
My BFF dr JB..sori sbb upload pic u ea...tp with permission..k..muahhhsss...luv u....
NI first time amik pic mlm2 kat bridge ni..dr Cineleisure ke The Curve via Red Box...kalo xde tgok wayang mlm ni xde la aku nak lepak sini mlm2 mcm ni...
Sempat lagi ni curik2 amik pic sport rim VW Tiguan dgn rim 19...gile kan? kalo la muat kat keta aku kan best..muat je kalo ada RM...kan???? ala apa susah..kedit kan ada...kui3x...
Ada byk sbnrnya keta2 PUMA.com theme mlm tu tp aku mls nak amik smua sbb byk keta yg otai...aku xminat sgt keta otai / muscle car nih...so amik dr jauh je la..g pun showtime dah nak start...
Trus je ke Cineleisure guna bridge..smua berlari2 tu konon wayang dah nak start la tu kan?chehh...

Sempat lagi ni snap...alang2 dah smpai time2 mcmni kan...
Eh punya la aku xperasan..ada gak opis tower kat area ni upanya..dah siap upanya...ala bentuk typikal je..asal design sama je nih?? ah biarla..apa aku pedulik...
Eh sapa ni? sempat lagi..walhal dah nak 920 dah time ni..g 5 minit je..
Eleh..penat je lari2...sekali House No 10 x on pun lagi...so duk dlu amik2 pic..lagi...ni orang panggil "Stand-Up" promo utk TERMINATOR SALVATION...siap guna tengkorak lagi...aku rasa real kut...he he he..xde la...acah je..ala tp kalo guna real pun apa aku pedulik kan...
Ni ada lagi..tp sbb spotlite terang sgt kan..xde la nampak sgt kat pic...
Ha ni overall "Stand-Up" nya...kecik je tp nampak mcm besar...ni last pic sblum berangkat masuk ke House 10...
Amik lagi pic..he he he...sbb aku ni jakun sikit kat bab2 LED ni...
Row COUPLE seat kitorg utk mlm tu..ok so enjoy the movie...ha tangan tu duduk diam2 yeak...kui3x...
So overall filem tu aku leh kasi 7/10 la star rating...sebab2 nya...biasala aku ni jenis xsuka sgt tgok filem yg sequence mcm ni...tp kalo nak tggu diri sendiri wat filem smpai kiamat pun blum tentu kan? jadi xpayah la nak komen2 kalo diri sendiri xreti nak wat...tgok je la...
Filem habis kul 11.25mlm trus lik hotel anta BFF aku...gdnite..muah3x...

There has been 2 Responses to '130509 - Date dgn XMEN' so far

  1. aypool says:

    wah2.... upload pic kite mlm tu ea..... erm... dah la muka comot mlm tu... huhuhu. malu la... tp tak pe la.. da gak pic i kat blog cyg nie kan.... hehhhe

  2. putera says:

    xper kan?? jgn saman eak..i kan dah mintak izin bertulis dr kompeni u...haks....

Leave a Reply

Komen la apa lagi...