"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

310309 - Nadh BURP'sday

Posted on - 4 comments -

310309 - Nadh BURP'sday
Reservation utk guest?? ha duduk je la mana2 eak..kita VIP la gak arini...
Wahhh dpt souvenir lagik...goodie bag xde ke NADH??? x cukup nih...eh ni Lolipop ke??
Antara tetamu yang hadir...yg besday girl tu yg kaler PINKY tu...
Nadh...pas lik DBKL tu aku g singgah METROJAYA sat carik apa la menatang aku nak kasi kau...so aku rasa ITIK KUNING ni seswai la utk kau eak...jaga elok2 eak jambul dia tu..susah tu nak dpt..make sure pakaikan gel selalu every morning...mcm rambut wa gak..huhu
Makan time...byk ni..xabis ni korang..meh aku makan dlu skit eak..korg ni org pompuan xelok mkn menda ni byk2..diet la wei......

*TO NADHIRAH...HEPY BURP'sday...K..TAHUN DEPAN JEMPUT LAGI LA K...

There has been 4 Responses to '310309 - Nadh BURP'sday' so far

  1. Che [ ani ] says:

    MANE ORG LAEN?
    TGK TABLE RESUSUN BANYAK...
    HUHU

  2. epaintputera says:

    ala...xkan nak letak sni kut..kna mintak izin gak...sbb ada jugak guest dari california fitness...

  3. nadhirah nasser says:

    hai.... mis birthday gurl in the house...heheheh
    sorry la sham labat... tenkiu datang.. tenkiu for that itik... hari nie die pakai gel loreal tau... heheheh......
    hope korang puas hati... n okay with the food.. sejam aku memikir nak bagi apa.. last sekali itu la hasil nye....
    tahun depan panjang umur tpt lain pulak okay??

  4. Ad says:

    x besar2 jugak ko ye walaupun makan 'extra' dr org lain

    ekekekeke

Leave a Reply

Komen la apa lagi...