"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

300309 - Part 2 - Sport Rim

Posted on - 0 comments -

300309 - Part 2 - Sport Rim
Lately ni aku suka tgok Sport Rim keta org len yg besar2 n tayar nipis...cukup menggoda iman aku utk aku tukar sport rim keta aku gak...... 17 inci?? berani ke?? dgn tayar siri 225 / 45?? hmm ..puhh leh ar kut...tp yg pelik nya aku skrg suka snap pic MYVi yg modified..aku suka sgt..sbb keta ni comel...n tuan punya keta ni pun selalu nya comel2 gak...he he he...komen la eak..pada sapa yg suka tgok sport rim..

ni 16 inci kut...tuan keta ni ensemmmmmmm..he he he...


Pic ni aku amik sblum dia eksiden aritu langgar SAGA BLM..tp now keta dia dah ok lik..n makin ensem....yg pic bawah2 ni kira aku mcm paparazi la curik2 snap...


yg ni aku snap curik2 kat Times Square...comel sgt.....


Yg ni aku snap kat workshop area umah aku comel gak kan?


ni pic belakang dia..eh belakang ia..ha haha..ekzos dua...twin pipe..smart dooh

yg ni pun comel gak..ni aku snap kat DATARAN PAHLAWAN, Melaka...skrg aku rajin g sana...bosan2 je g la sana dgn yg tersayang..opppss...he he he

There has been 0 Responses to '300309 - Part 2 - Sport Rim' so far

Leave a Reply

Komen la apa lagi...