"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

060409 - KENAPA?

Posted on - 8 comments -

060409 - KENAPA?
Kenapa aku ditinggalkan? kenapa eak?
aku rasa - aku x ensem, aku x kaya, aku x femes, aku xkeja best...g satu aku ni EMO..ea..aku ni emo org nya...

tp aku pun ada hati dan perasaan...korg pnah rasa mcmne ditinggalkan org tersayang?? ha ha ha..nak tergelak je aku pikir kan balik...

so kalau nak bercinta pun jgn la taksub sgt..jgn sayang lebih2 dan jgn la laburkan smua sekali walau kita sayang si dia mcm ne pun... sbb nnt takut kita je yang sayang lebih2 kat org tu tp org tu haram..nak sayang kita pun..alih2 kena tinggal... huwaaaaaaaa...

so tarikh 23hb Februari 2009...aku akan simpan dalam hati aku ni...

Aku akan tetap bersabar menerima orang baru dalam hidup aku nnt...

There has been 8 Responses to '060409 - KENAPA?' so far

  1. Ad says:

    :)..

    putaran alam..gitulaa..

    yamg penting, bila syg,at least 50% rasa syg tu kita simpan dulu

  2. putera says:

    mcm simpan duit la plak eak.....xleh simpan smua kat bank...nnt bank gak yg untung lebih..interest...

  3. Ad says:

    interest tu ko yang dpt...lain laa..

    contoh lebih tepat kalau spend duit kat ikea..so, xleh spend semua..nnt duit abis, barang besepah kat umah..setahun dua rosak, kene plak beli lain..

  4. putera says:

    tu x termasuk aku mengamuk mlm semalam..jug air IKEA aku dah pecah...huhu..sian dia..xpasal2 jadi mangsa...

  5. Ad says:

    wah..seronok la ikea dpt pelanggan cam ko..

    sib baik jag leh ganti..

  6. pdot says:

    emo gile....

  7. aypool says:

    Erm dah dapat orang baru pun kan... so kene lah jg elok2 yer.. jangan samai menjanda lg..... hehehe,, gurau jer yer...

  8. aypool says:

    aper pun ko kene jadikan pengalaman lalu sebagai pengajaran untuk hari ini dan panduan untuk ahri esok... supaya ko takkan jadi seperti yg dl.... tiap manusia akan melalui putaran roda.... sedeh, kecewa, gembira, dan macam2 lg la.. cuma cam mana kita nak menerima dan menghadapi terpulang kepada diri masing2....

    Ingat pesanan nie tau.....
    MMMuuuuuuuaaahhh!!!

Leave a Reply

Komen la apa lagi...