"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

210509 - Antara SHIN CHAN, HAGEMARU & ATASHINCHI

Posted on - 5 comments -

210509 - Antara SHIN CHAN, HAGEMARU & ATASHINCHI - mana yang korang paling x suka?? tp aku suka semua sekali...ha ha ha...

SHIN CHAN - budak tadika umur 4 tahun yang paling nakal tp gatal...ikut perangai bapak dia gatal gak....NTV7 - setiap Sabtu jam 7.00ptg...
HAGEMARU - budak paling pelik dalam dunia...satu famili smua perangai pelik2 pastu berkira & kedekut nak mam***... setiap Isnin - Khamis, 8.00mlm, 10.00mlm, 12.00tghmlm di Astro CERIA saluran 611...
ATASHINCHI - tq nadh..aku terlupa lak family satu ni..mmg lagi best..mak dia giler kuasa ngalahkan bapak dia...kah3x...setiap Jumaat, 7.30mlm di TV3

There has been 5 Responses to '210509 - Antara SHIN CHAN, HAGEMARU & ATASHINCHI' so far

  1. nadhirah nasser says:

    aku suka atashinchi jugak... jumaat 7.30 mlm... TV3... family pelik.. bapak tak byk cakap.. mak yg terlebih excited.. anak pompuan yg kepoh n anak lelaki control macho.. hahha

    ermm tapi HaGEMARU tak pernah tgk...

  2. epaintputera says:

    aku tertinggal lak atashinchi tu...mak dia paling dia mak paling bangang atas dunia ni....derhaka pun xpe kalo dpt mak mcm tu kah3x

  3. aypool says:

    Nie banyak sangat pengaruh katun la nie.... dah cam bebudak lak ea.. kalo org lik kg, ni la katun2 yg famous anak sedara tgk.. huhuhu... sesekali lyn ok la gak.. hehehehe

  4. epaintputera says:

    katun yg mana cyg tgok? shin chan ke??

  5. nazmie dalhar says:

    kartun?? hmmm ada gak tgk..tp kat you tube je la..mklom la bz keje..huhu

Leave a Reply

Komen la apa lagi...