"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

Episod 1 : Hadiah dari China

Posted on - 4 comments -

Smlm aku suspen je sbb dpt parcel dari seseorang...
tgok nama pengirim tu pompuan...tp seingat aku la kan..bila plak aku ada awek or kekasih gelap or skandal yg bergelar pompuan?? kalo start nama Mohd ke Ahmad ke tu ada la...kui3x...

Tp bila tgok lik alamat pengirim...kantoi...abg angkat aku upanya...thanks abg Ad...luv u..muah3x..

Ni smua souvenir dari China...bnyk tu ada 8 barang smua...ong tu nombor 8 kui3x

Kipas pun ada...hehe best ni...rasa2 mcm Puteri Hang Li Po sekejap...

Paling best yg ni la...Sin Chan bogel...wat dari tanah liat...eeeee siap nampak tutttttttttttttt lagi...
ha jgn tgok lama2...sebarang risiko tanggung sendiri eak..hehehe

Apa2 pun thanks abg Ad...errr kad jemputan kawin tu bila lak nak pos??? hehehe jgn pos nasik minyak sudah...kui3x

There has been 4 Responses to 'Episod 1 : Hadiah dari China' so far

  1. wa-budak-baik says:

    siap de episod lagi ni...
    mcm cite upin dgn ipin lah plak...

    pas ni episod pe plak?

  2. epaintputera says:

    tgok saje hehehe..mana leh bgtau...
    btul btul btul...

  3. wa-budak-baik says:

    ni yang wa tak keruan...
    tak suke nak tunggu2..
    bikin wa kusut beb !!!!

  4. Anonymous

    kad jemputan kawin?????

    apa tu??


    ad.

Leave a Reply

Komen la apa lagi...