"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

Movie Showing This January 2010

Posted on - 12 comments -

Movie wajib tgok utk 2010

SHERLOCK HOLMES - Now Showing


DAYBREAKERS - Release 8th Jan 2010


THE WOLFMAN - Release 12th Feb 2010

There has been 12 Responses to 'Movie Showing This January 2010' so far

  1. manbotak says:

    wa nak tgk cite katun naga je dgn lu nanti...
    bile citer tu nak kua???

  2. epaintputera says:

    katun naga tu April 2010..huhu...

  3. wa-budak-baik says:

    ntah dapat ke tak nak tgk citer tu dgn lu nanti??
    huhu...

  4. epaintputera says:

    napa ckp mcm tu lak? eeeeshh dia nih...

  5. wa-budak-baik says:

    wa kene ready la untuk sebarang kemungkinan..
    sok wa gak yang terkadong....
    huhu......

  6. wa-budak-baik says:

    weeekend ni nak tgk citer pe eak ???

  7. epaintputera says:

    ala aritu kata nak tgok pun x tgok2...apara...
    tggu citer best ar bru best tgok wayang...

  8. wa-budak-baik says:

    lu ar....penakut
    muke je ganas...
    X kan tak der cite yg best kot nak layan ??

  9. epaintputera says:

    Ada...Sherlock Homes la...nak? tp ntah la...

  10. wa-budak-baik says:

    kalo tak nak tak per...
    tak kan nak pakse2...

  11. epaintputera says:

    nak tgok bek tgok citer Grade A...kui3x

  12. wa-budak-baik says:

    wa nak tgk adnan sempit gak...

Leave a Reply

Komen la apa lagi...