"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

Alhamdulillah...Bersyukur pada Allah S.W.T

Posted on - 7 comments -

Harini aku tgok smua org kat opis aku pakat2 sengih smpai dah x rupa gigi pun ada ni????
napa eak??? ooo patut la...hehehe...
Aku plak Maybank siap call marah2...
dia kata..."Encik Shamsul...boleh x u stop simpan duit kat kitorg...dah xde tempat lagi ni nak simpan duit encik....
Wah...gitewww...

Tp apa2 pun bersyukur dgn rezeki...sikit ke banyak ke...simpan utk orang tua dan juga utk hari tua...

*dan pesanan paling penting ni utk korang..JANGAN SESEKALI LABURKAN DUIT KAT TEMPAT
YANG BELUM PASTI MENJANJIKAN KEKAYAAN...smua tu propaganda je...keja je makan gaji betul2...yang pasti dpt gaji ujung bulan...lambat ke cepat 4 sure dapat...eeee tetiba je emo pagi2 nih...bkn emo....pesanan....kui3x...selamat bershopping...

There has been 7 Responses to 'Alhamdulillah...Bersyukur pada Allah S.W.T' so far

  1. wa-budak-baik says:

    jgn membazir..
    kurang2kan lah gi ikea tu eh..

  2. epaintputera says:

    oppss hehehe...baiklah sayang ku...hehehe...tp kalo x pegi cuma singgah je boleh kan kan kan???

  3. wa-budak-baik says:

    muke lu nak singgah jer????
    bleh caye ke nih ?

  4. epaintputera says:

    singgah je..pastu belek2 sikit2..pastu wat2 beratur kat kaunter bayar...sabtu xde plastik ea encik...hehehe

  5. wa-budak-baik says:

    ader...
    nak 20 sen ar !!!

  6. epaintputera says:

    kat Ikea hari2 xde plastik...pasni kita beli troli la siap2...hehehe...lagi tahan lama...pastu leh modified...taruk skirting pastu kasi lowered...tayar dia empat2 kita tukar sport rim 19inci...

  7. wa-budak-baik says:

    nak masuk celah kete sape kalo sport rim dia dah 19" tu...
    kalo brg kat ikea bleh ar nak lipat2..
    kalo troli besi bleh lipat ker?
    kang lu yang kene lipat.
    kui3x..

Leave a Reply

Komen la apa lagi...