"epaintputera.blogspot.com"

My Clock

My Followers

Hobi Baru Malam2

Posted on - 13 comments -

Nak tau apa hobi bru aku malam2 pas lik opis?

hehehe....ish dia ni...

ni dia...


Comel kan???
Leh wat stok anak2 ikan ni bila dah besar...kui3x
comel kan??? nnt aku nak kumpul koleksi cd siri2 diorg ni...xpun aku rembat je anak sedara aku nya...hahahha...kumpul kumpul kumpul...


Setiap Isnin - Jumaat 10.00mlm @Disney Channel...
TENGOK...TENGOK...TENGOK...


*watak feveret - Fizi...ensem...leh wat anak ikan tu...

There has been 13 Responses to 'Hobi Baru Malam2' so far

  1. wa-budak-baik says:

    patut lah tak besar2...
    layan pun citer budak2...
    ader hati plak nak amik buat anak ikan....
    baik lu buat anak angkat je...

  2. epaintputera says:

    betul...betul...betul...
    2 org singgit...hehe

  3. wa-budak-baik says:

    sape 2 orang tu yang lu nak jual 2 singget ???

  4. epaintputera says:

    upin dan ipin - 2 singgit..
    mail dgn fizi pun kira 2 singgit...amacam?

  5. wa-budak-baik says:

    tak nak ar..
    katun buat pe..
    nak geli2 pun tak dapat !
    baik wa cai.... ader untung maa....

  6. wa-budak-baik says:

    rugi tak cai hrni..kete wa nek baek jer...
    kalo tak dan2X dapat 1K...
    menyirap...

  7. wa-budak-baik says:

    nape tadi malam tak layan cite ni..???
    dah de hobi baru ker???

  8. epaintputera says:

    Citer ulang2 dah tgok dah...layan Bang Bang Boom...comel...opppss hehehe

  9. wa-budak-baik says:

    kompem lu minat dengan gorila dia yg comel tu..

    tak der pasal... cari pasal..
    gado ar best !!

  10. epaintputera says:

    apa? 2K? byk tu..leh beli UPIN IPIN smua koleksi sekali dgn ayam goreng...rugi rugi rugi

  11. wa-budak-baik says:

    sabtu ni try ar cai baik sket...

  12. wa-budak-baik says:

    nasib bek citer td mlm pasal apin..

    kalo epen... ntah binatang ape lah yg diorang jumper...

Leave a Reply

Komen la apa lagi...